Service Desk Plus
Pojednostavite upravljanje IT servisima
Da li tražite efikasno i user-friendly rešenje za optimizaciju procesa upravljanja IT servisima?
Ne tražite dalje – Service Desk Plus je ono što vam treba!
Sa svojim moćnim funkcijama i intuitivnim interfejsom, ovo je savršen alat koji će vam pomoći da preuzmete kontrolu nad vašim IT servis deskom i pružite izuzetnu podršku korisnicima.
ServiceDesk Plus je rešenje za upravljanje servisima koje kombinuje upravljanje IT servisima, upravljanje IT imovinom i CMDB, sa mogućnostima upravljanja servisima različitih odeljenja u okviru preduzeća, uključujući ljudske resurse, različite objekte i finansije.
Dostupan i lokalno i u oblaku, ServiceDesk Plus je idealan izbor za organizacije koje traže skalabilno, bezbedno i proširivo rešenje za upravljanje IT i poslovnim servisima.

Ključne prednosti Service Desk Plusa:

/Upravljanje%20zahtevima%20na%20jednom%20mestu
Upravljanje zahtevima na jednom mestu
Service Desk Plus nudi centralizovanu platformu za upravljanje svim vašim IT zahtevima. Od kreiranja do rešavanja, možete jednostavno pratiti, prioritetizovati i dodeliti zahteve, osiguravajući da nijedan zahtev ne bude zaboravljen. Zbogom haotičnim email tredovima, dobrodošli organizovanim redovima zahteva.
/Jednostavno%20upravljanje%20incidentima
Jednostavno upravljanje incidentima
Incidenti se dešavaju, ali njihovo rešavanje ne bi trebalo da bude glavobolja. Service Desk Plus pruža strukturiran pristup upravljanju incidentima, omogućavajući vam da lako beležite, kategorizujete i rešavate probleme. Sa automatskim rutiranjem i eskalacijom zahteva, možete biti sigurni da će se incidentima baviti odgovarajući ljudi, u pravom trenutku.
/Efikasno%20upravljanje%20problemima
Efikasno upravljanje problemima
Stavite tačku na ponavljajuće probleme uz sveobuhvatne mogućnosti upravljanja problemima koje pruža Service Desk Plus. Identifikujte uzroke problema i implementirajte trajna rešenja kako biste sprečili buduće prekide i poboljšali ukupnu stabilnost vaše IT infrastrukture.
/Jednostavno%20upravljanje%20promenama
Jednostavno upravljanje promenama
Unos promena u vašu IT okolinu može biti zastrašujući zadatak. Service Desk Plus pojednostavljuje upravljanje promenama pružajući jasan okvir za planiranje, pregled i sprovođenje promena bez problema. Sa odgovarajućom dokumentacijom i odobrenjima, možete smanjiti rizike povezane sa promenama i održati kontinuitet usluga.
/Efikasan%20portal%20samoposluživanja
Efikasan portal samoposluživanja
Opremite krajnje korisnike sa Self-Service portalom. Oni mogu pristupiti bazi znanja sa često postavljanim pitanjima, podneti zahteve, pratiti napredak i pronaći rešenja za uobičajene probleme, sve to bez kontakta sa podrškom. Ovo ne samo da smanjuje opterećenje vašeg IT osoblja, već omogućava i brže rešavanje problema.
/Informativno izveštavanje%20i%20analitika
Informativno izveštavanje i analitika
Service Desk Plus nudi raznovrsne ugrađene izveštaje i analitiku kako biste dobili dragocene uvide o performansama vašeg IT servis deska. Identifikujte uska grla, pratite ključne metrike i donosite odluke zasnovane na podacima kako biste neprestano poboljšavali isporuku servisa. Sa Service Desk Plusom možete jednostavno meriti, pratiti i optimizovati vaše IT operacije.

Fleksibilna izdanja

U skladu sa vašim potrebama

Svaka organizacija ima jedinstvene zahteve, a Service Desk Plus to razume. Sa svojom fleksibilnošću i mogućnošću prilagođavanja, možete prilagoditi alat svojim specifičnim potrebama. Takođe, besprekorno se integriše sa aplikacijama drugih proizvođača i drugim ManageEngine proizvodima, omogućavajući vam da kreirate celoviti ekosistem upravljanja IT servisima.
  • Standard
  • Incident management
  • Customizable ticket templates
  • Visual ticket lifecycle builder
  • No-code ticket handling automation
  • Self-service portal
  • Knowledge base
  • SLA management and escalations
  • Reporting and live dashboards
  • Professional
  • IT service desk
  • Multi-modal asset discovery and import
  • Visual asset lifecycle builder
  • Software asset management
  • Asset loans
  • Asset inventory reports and analytics
  • Purchase and contracts management
  • Enterprise
  • IT service desk
  • IT asset management
  • Service catalog
  • Problem management
  • Change enablement and release management
  • Change and release workflow builders
  • IT project management
  • CMDB

Iskusite moć Service Desk Plusa

Service Desk Plus je više od samo alata - to je vaš saveznik u pružanju izvanrednog upravljanja IT servisima. Zbogom neefikasnostima, smanjite vreme za rešavanje i povećajte zadovoljstvo korisnika. Sa Service Desk Plusom, imate sve što vam je potrebno da podignete isporuku IT servisa na nove visine.

Sveobuhvatne usluge za Service Desk Plus

Net++ tehnology pruža i niz usluga koje pomažu da maksimalno iskoristite mogućnosti Service Desk Plusa.

Naš tim stručnjaka je spreman da vam pomogne sa konfiguracijom proizvoda, lokalnom podrškom, održavanjem, i sveobuhvatnim obukama za administratore.

Spremni da unapredite upravljanje IT servisima?

Kontaktirajte nas sada kako biste saznali više o tome kako vam možemo pomoći pri implementaciji i optimizaciji Service Desk Plusa za vašu organizaciju.